میدونین کله پاچه ی گوسفند چرا لب نداره
 
مطالب بامزه و خنده دار ⎝⓿⏝⓿⎠ ، اعتراف هاي بامزه .خاطرات با مزه . سوتی ها بامزه.چرت و پرت،..
مطالب بامزه و خنده دار
 
 
دو شنبه 23 تير 1393برچسب:میدونین کله پاچه ی گوسفند چرا لب نداره, :: 1:8 ::  نويسنده : امیرعلی

میدونین کله پاچه ی گوسفند چرا لب نداره؟؟؟؟!!! 
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
خب خداییش تو روت میشه بری به مرده کله پاچه فروشیه بگی عاغا یه لب بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟:دی



نظرات شما عزیزان:

الهه
ساعت10:07---1 مرداد 1393
جمع کنیدتوله موله هاتوبنوینیم بعله
کله پاچییم روم میشه همونجورکه پاستیل فروشی روم شده
پاسخ: پاستیل کجا میفروشی ؟


سارا
ساعت11:57---29 تير 1393
من شوهر با غیرت می خوام اگه غیرتش اجازه داد حتما دست بلند کن...
پاسخ: شوهرتم میزنم، چی خیال کردی


سارا
ساعت14:46---28 تير 1393
دست بلند کنی بدبختت میکنم... مگه شوهرم اجازه میده؟
پاسخ: خواهیم دید، ربط به شانس داره و گذر زمان


سارا
ساعت12:34---28 تير 1393
من چون بچه دوست دارم کتاب روانشناسی کودکان زیاد خوندم و میدونم تنبیه بدنی هیچ وقت کارساز نیست تازه توی روان بچه تاثیر منفی میزاره ولی تنبیه بستگی به سن بچه داره .....و بنده قلم دست هرکسی که رو بچه حالا چه بچه ی خودم چه بچه ی دیگران دست بلند کنه خورد میکنم...
پاسخ: بچه های خودت رو گفتم کتک میزنم نه دیگران... گیرشون نیارم....


سارا
ساعت19:14---27 تير 1393
آذین تو به جای ۲قلو ۴قلو بیار ..... حق بچه های تو و نگینم محفوظ..... امیرعلی یه فکری برا شما هم میکنم....
پاسخ: ایشالا بچه های خودت ببینمشون یه کتک مفصل بزنمشون.
پاسخ: ایشالا بچه های خودت ببینمشون یه کتک مفصل بزنمشون.


سارا
ساعت19:11---27 تير 1393
آخی ..کوچولو.....من برای دل خودم از بچه ها نگهداری می کنم نه به خاطر جیبم مجانی مجانی هر چند تا بچه که خواستی بیار
میفرستم.....


اذین
ساعت18:13---27 تير 1393
سارا تو قل دادی به منو نگین از بچه ها مون مراقبت می کنی تازه خواب من که یادت نرفته
پاسخ: پس ما چی؟ سماق.....


اذین
ساعت18:09---27 تير 1393
من قرار شوور کنم تو نگران سیبیلاشی تازه من شوور سیبیلو نمی خوامممممممم
پاسخ: اگه یه مرد میلیونر سیبلو بیاد خواستگاریت اون موقع چی؟ زنش میشی؟


سارا
ساعت17:57---27 تير 1393
من چون عاشق بچم همه ی بچه های همسای رو تو خونمون جمع می کنم مامانای اونا یه نفس راحت میکشن مامان منم وقتی خونه رو پر از بچه میبینه میره خونه همسایه آذین دیده یه بار نشده بیاد تو خونه ی ما بچه نباشه
پاسخ: میدونم. عاشق بچه ای... میخواستم بدونم ساعتی چند میگیری؟ ک ما هم مشتری شیم بیایم خونتون


sahar
ساعت17:03---27 تير 1393
بله دیگ سطح هوش و گیرایی تا بخوای بالاست

Sahar
ساعت2:43---27 تير 1393
دوستان چرا بحث میکنید، اگ بری لب کل پاچه سفارش بدی هم خودت حال میکنی هم کله پز هم گوسفنده
پاسخ: خخخخخخخخیلی، خوشم اومد گرفتی چی شد


سارا
ساعت2:20---27 تير 1393
راستی بسپر بیشترش دختر باشن ... الان نفرستی شون دیگه خونه جا نداره همه ی بچه های همسایه ها رو تو خونه جمع کردم هر وقت رفتم سر خونه شوهر میگم بفرستیشون
پاسخ: برا خودت یه پا شکیب شدیا، پول میگیری ازشون نگهداری میکنی؟ قیمت بگو تا مشتری شیم،


سارا
ساعت2:16---27 تير 1393
پسرای کوچمون یه جورایی آشنان ......ولی جالب بود من و داییشم مثل این زن و شوهرا تو کوچه کسی هم باهامون نبود ...

سارا
ساعت2:04---27 تير 1393
خوب به خاطرهمین میگم از پرورشگاه بیارم...
پاسخ: برات می‌سپارم......


سارا
ساعت2:03---27 تير 1393
البته یه وقتایی هم کار دستم میده: دختر همسایمون ۳سالشه و اینقدر من و دوست داره بهم میگه مامان. یه روز این وسط من و داییش بود داشتیم بیرون میرفتیم جلوی ۸، ۷تا از پسرای کوچمون داد زد به من گفت مامان یعنی پسرای کوچمون با خودم و داییش از خنده داشتیم میمردیم
پاسخ: پسرای کوچتون نمیگفتن قدم نو رسیده مبارک؟


سارا
ساعت1:58---27 تير 1393
پس زنای قدیم با چند نفر بودن؟؟؟؟؟؟
پاسخ: نه تو زن قدیم هستی نه مردای امروزی مرد قدیم از یه مرد روغن نباتی و شیمیایی خور چه انتظاری داری ها...


سارا
ساعت1:44---27 تير 1393
من این برنامه رو قبول ندارم چون جز این که اشک مردم و درمیاره کاره دیگه ای نمیکنه......آخه من که به یکی دو تا بچه قانع نیستم حد اقل۱۵تا رو می خوام ......
پاسخ: یه تیم مرد گیر بیار ک توانایی در حد تیم ملی آلمان داشته باشن ک از پس تو بر بیان


سارا
ساعت1:36---27 تير 1393
خوب امیرعلی تو بگو از کجا بیارم
پاسخ: از شکم.... خودت؟!!!! برنامه ماه عسل شبکه 3 دیدیدی روت تاثیر گذاشته


سارا
ساعت1:12---27 تير 1393
الان دیگه نظرم عوض شده ..... از پرورشگاه بچه میارم ....این طوری راحت ترم....
پاسخ: خخخخخخخخ حالا چرا پرورشگاه


اذین
ساعت15:40---26 تير 1393
آیند رو یه کاریش می کنیم البته چون تو بچه دوست داری زود تر از من این غلط می کنی خخخخخخخخ
پاسخ: نگران نباش به اونجاهاش نمیرسه بهتره نگران خودتباشی ک یارو با اون سبیل هاش........... چ


سارا
ساعت16:20---25 تير 1393
آذین جان نگران نباش در آیندت از این غلطا زیاد میکنی...
پاسخ: خخخخخخخخ عجبب


اذین
ساعت1:32---24 تير 1393
من غلط بکن هم چین غلطی بکنم
پاسخ: خخخخخخخخ


اذین
ساعت14:58---23 تير 1393
تو لوسی اجی من دوس دارم من روم نمیشه فرض کن یه چیز دیگه برداشت کنه اونم بااون سیبیلا شون وووااااااااااییی
پاسخ: میگه بیا اینم لب لب لب... تو هم کم رو مجبوری بخوریش


سارا
ساعت1:22---23 تير 1393
کی کله پاچه می خوره ... من اگه قحطیش بیاد حاضر نیستم بهش نگاه کنم چه برسه به این که بخورم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


كليه مطالب طنز ميباشد . قصد ما نشوندن خنده بر لب های شماست و اينجا همه چيز داريم جز توهين به كسي و سياست. یا حق
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مطالب بامزه و خنده دار ، اعتراف هاي بامزه .خاطرات با مزه . س و آدرس sooti.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 69
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 27444
بازدید کل : 189139
تعداد مطالب : 2312
تعداد نظرات : 5740
تعداد آنلاین : 1



تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما